Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020

Γλώσσα Απαντήσεις 1ου φυλλαδίου                                               26/3/2020
1.

Τα αυγά της γιαγιάς από το χωριό είναι δίκροκα.
Τα γράμματα του γιατρού είναι δυσανάγνωστα και δεν μπορώ να διαβάσω τις οδηγίες του
Η μαντινάδα είναι ένα δίστιχο ποίημα.
Έχω να σου πω δυσάρεστα νέα! 
Τα παλιά βιβλία είναι δυσεύρετα και δεν μπορούμε να τα βρούμε εύκολα.
Ο Μάνος έχει έναν δίδυμο αδερφό.
Απέναντι από το σπίτι μου χτίζεται μία διώροφη οικοδομή.
 Το μονοπάτι μέσα στο δάσος ήταν δύσβατο και δυσκολευτήκαμε να το διανύσουμε.  

2.
Η λέξη «γάτα» είναι δισύλλαβη.
Το αυτοκίνητο του θείου μου είναι διθέσιο.
Κάθε τέσσερα χρόνια έχουμε δίσεκτο έτος .
Στους σχολικούς αγώνες μπάσκετ η ομάδα μου έβαλε 7 δίποντα  καλάθια.

3.
Ουσιαστικό
Επίθετο
Ρήμα
Άρθρο
δέντρο
γαλανός
φεύγουν
τα
 επιστάτης
φτηνή
τρέχετε
τις
φθινόπωρο
 χαμογελαστός
  περνούσαμε
στης
σχολείο
ζωηρός
μαθαίνω
 των
 χαρά
πέτρινη
είναι 
η

Ελέγχουμε τις απαντήσεις μας! 👀



                                      Μένουμε σπίτι! Ευχαριστούμε Αθανασία μου!😄

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα κ.Ροδια
    Τι κάνετε ? Μου έχετε λειψει εσείς και οι φίλοι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.κι εσείς μου έχετε λείψει πολύ,δεν ακούω το συνθηματικό μας όταν χτυπάει το κουδούνι για έξω! Γράφετε το όνομά σας όταν σχολιάζετε σας παρακαλώ!!!

      Διαγραφή
    2. Γεια σας η κυρία η Νικολέτα είμαι...
      Ξέχασα να γράψω το όνομα μου.
      Φιλιά πολλά σε όλους?!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Γεια σου Νικολέτα μου,χαίρομαι πολύ που τα λέμε....περιμένω αυστηρά σχόλια για τις ασκήσεις κλπ!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα σας κ. Ροδιά!
    Μου έχετε λείψει πολύ και χαίρομαι που μπορούμε να επικοινωνούμε ξανά...
    Μαριάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαριάνα μου,το ίδιο νιώθω κι εγώ,επικοινωνούμε γράφοντας.Διαφορετικό αλλά πολύ σημαντικό για όλους μας.Εγώ τουλάχιστον το χρειάζομαι!!!

      Διαγραφή