Κυριακή 5 Απριλίου 2020

Οι εξερευνητές της Δ΄Τάξης

6/4/2020

Αγαπητά μου παιδιά, καλημέρα. Μέσα από το ιστολόγιο της τάξης, μάς δίνεται η δυνατότητα να βρισκόμαστε σε επικοινωνία και να ασχολούμαστε με όμορφες δραστηριότητες, ώστε να περνάμε δημιουργικά τον χρόνο μας στο σπίτι. 

Η σημερινή δραστηριότητα θα μας μετατρέψει για λίγο σε ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ. 

Δραστηριότητα 

Ήρθε η ώρα να εξερευνήσουμε τον κόσμο… 
Η έρευνά μας θα στηριχθεί στο πρώτο γράμμα του ονόματός μας.

Τα βήματα της προσωπικής μας εξερεύνησης είναι τα εξής:

Βρίσκω το πρώτο γράμμα του μικρού μου ονόματος (π.χ. Άννα το πρώτο γράμμα είναι το Α).

Βρίσκω κάποια πόλη ή χώρα του κόσμου που να ξεκινά από το γράμμα αυτό.

Συλλέγω πληροφορίες για αυτήν την πόλη ή τη χώρα (ανάλογα με το τι επέλεξα).

Σημειώνω στο τετράδιό μου τις πληροφορίες αυτές (με δικά μου πάντοτε λόγια, χωρίς να αντιγράφω το κείμενο που διάβασα) και κάνω μια ζωγραφιά που θα σχετίζεται με τις πληροφορίες που έχω βρει (όποιος θέλει μπορεί να εμπλουτίσει το κείμενό του και με φωτογραφίες).

Στο τέλος του κειμένουσημειώνω την ηλεκτρονική διεύθυνση της σελίδας από την οποία βρήκα  τις πληροφορίες/φωτογραφίες ή τον τίτλο του βιβλίου, το ονοματεπώνυμο του συγγραφέα και τον αριθμό της σελίδας (αν χρησιμοποίησα κάποιο βιβλίο).

Μόλις ολοκληρώσετε την εξερεύνησή σας, μπορείτε να στείλετε τις σημειώσεις σας (κείμενο και ζωγραφιά) στο email για να ανεβάσουμε τα αποτελέσματά της στο ιστολόγιο της τάξης μας. Έτσι, θα ενημερώσετε τους συμμαθητές σας για τα αποτελέσματα της προσωπικής σας εξερεύνησης.   


Καλή εξερεύνηση!!😊


email επικοινωνίας: spapath300 @ gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου